uurregeling2
Koppelingen
Om verplaatsingen te beperken kun je bepaalde vakken na elkaar volgen
volwassenen
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1 |
ma 18.30-19.30 |
ma 19.30-20.30 |
3m |
2+3 |
ma 20.30-21.30 |
ma 19.30-20.30 |
zang jongeren
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2+3 |
koppeling les zang |
za 12.30u - 13.30u (Banzaï) |
piano
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2 |
woe 13.30-14.30 |
woe 12.30-13.30 |
3m |
1 |
wo 13.30u - 14.30u |
wo 14.30u - 15.30u |
3m |
1 |
za 9.00-10.00 |
za 10.00-11.00 |
3m |
2 |
wo 14.30-15.30 |
wo 13.30-14.30 |
3m |
2 |
za 9.00-10.00 |
za 10.00-11.00 |
3m |
3 |
wo 16.30-17.30 |
wo 15.30-16.30 |
3m |
3 |
vri 17.15-18.15 |
vri 18.15-19.15 |
accordeon
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2+3 |
koppeling les instrument |
do 17.15-18.15 |
harp
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2+3 |
koppeling les instrument |
do 18.30-19.30 |
gitaar
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2 |
wo 14.30-15.30 |
wo 13.30-14.30 |
3m |
3 |
vri 17.15-18.15 |
vri 18.15-19.15 |
hout+koper
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2 |
wo 13.30-14.30 |
wo 12.30-13.30 |
hout
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1 |
wo 13.30-14.30 |
wo 14.30-15.30 |
3m |
2 |
wo 14.30-15.30 |
wo 15.30-16.30 |
3m |
3 |
wo 16.30-17.30 |
wo 15.30-16.30 |
3m |
3 |
vri 17.15-18.15 |
vri 18.15-19.15 |
koper+sax
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2 |
wo 13.30-14.30 |
wo 14.30-15.30 |
3m |
3 |
vri 17.15-18.15 |
vri 18.15-19.15 |
slagwerk
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2 |
wo 14.30-15.30 |
wo 15.30-16.30 |
3m |
3 |
wo 16.30-17.30 |
wo 15.30-16.30 |
3m |
3 |
za 11.00-12.00 |
za 12.00-13.00 |
strijkers
graad |
leerjaar |
1u_Muzieklab |
1u_Groepsmusiceren |
---|
3m |
1+2 |
za 9.00-10.00 |
za 10.00-11.00 |
3m |
3 |
za 11.00-12.00 |
za 10.00-11.00 |